Regulamin serwisu GRETKOM-SERWIS
1. Postanowienia ogólne
2. Definicje
3. Warunki ogólne
4. Prawa i obowiązki Klienta
5. Prawa i obowiązki Serwisu
6. Gwarancja
7. Dane osobowe
8. Postanowienia końcowe
1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady świadczonych usług przez Gretkom-Serwis Grzegorz Tarnawa.
2. Definicje
Użyte w regulaminie terminy określają odpowiednio:
a. Serwis – Gretkom-Serwis Grzegorz Tarnawa z siedzibą w Godziszka, ulica Liliowa 305, 43-376 Godziszka
b. Klient – podmiot (osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, mogąca we własnym imieniu nabywać prawa oraz zaciągać zobowiązania), który korzysta z Serwisu
c. Sprzęt – każdy przedmiot/urządzenie przyjęte do Serwisu
d. Usługa – każda czynność wykonywana ze Sprzętem
3. Warunki ogólne
1. W przypadku gdy oddany do serwisu sprzęt jest naruszony (np. wcześniejsze naprawy serwisowe, ślady zalania i korozji, ślady upadku, samodzielne próby naprawy lub jakakolwiek inna ingerencja lub naruszenie konstrukcji) Serwis zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowych opłat bądź też zmiany warunków, wydłużenia lub odmówienia naprawy (po wcześniejszym poinformowaniu Klienta) – w przypadku odmowy naprawy przez jedną ze stron, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy.
2. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany z Serwisu w terminie 3 miesięcy od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru, Sprzęt ulega utylizacji.
3. Serwis informuje, iż sprawność użytkowa oraz stan wizualny sprzętu dostarczonego do naprawy może ulec pogorszeniu w wyniku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw (np. ukryte pęknięcia obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy, przetarte przewody, tasiemki itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania ww. czynności.
4. Jeżeli Klient zrezygnuje z dalszej naprawy koszt diagnozy wynosi 20 zł.
5. Usługa instalacji systemów lub oprogramowania jest możliwa tylko i wyłącznie na oryginalnych licencjach dostarczonych przez Klienta lub zleconych do zakupu przez Serwis.
6. Sprzęt zostanie zdiagnozowany tylko pod kątem usterki podanej przez Klienta.
7. Wadliwe/uszkodzone elementy zostają poddane utylizacji, chyba że Klient wyraźnie zaznaczy, że chce je odebrać.
8. Wstępna wycena napraw sprzętu dostarczonego do Serwisu jest bezpłatna. Dokładna diagnoza sprzętu to koszt 20 zł, bez względu na to, czy Klient zdecyduje się na naprawę, czy też nie. W sytuacji, gdy Klient jednak zdecyduje się pozostawić sprzęt do naprawy, koszt dokładnej diagnozy jest odliczany od rachunku końcowego.
9. Pozostawienie Sprzętu w Serwisie jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz wyrażeniem zgody na niniejszy regulamin przez Klienta.
4. Prawa i obowiązki Klienta
1. Klient ma obowiązek poinformować Serwis o akcesoriach pozostawionych w Sprzęcie.
2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność prawną za posiadane nielicencjonowanego oprogramowania oraz wszelkie dane przekazane łącznie ze Sprzętem wraz z dołączonymi nośnikami.
3. Klient oświadcza, że jest świadomy, iż każda ingerencja w Sprzęt (z wykluczeniem instalacji systemów i oprogramowania) lub diagnoza może spowodować utratę gwarancji producenta.
4. Klient jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z regulaminem Serwisu. Pozostawienie sprzętu w serwisie oznacza akceptację regulaminu.
5. Prawa i obowiązki Serwisu
1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane oraz oprogramowanie i następstwa związane z ich utratą oraz za wady ukryte i fizyczne dostarczonego nośnika danych i / lub sprzętu (np. uszkodzona struktura dysku, czynniki zewnętrzne mający wpływ na spójność danych).
2. Za akcesoria pozostawione w Sprzęcie, a nie zgłoszone w momencie oddawania Sprzętu do naprawy, Serwis nie odpowiada. Serwis nie odpowiada również za nośniki pozostawione w napędach oraz za dane zawarte na twardym dysku.
3. Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego Sprzętu z przyczyn niezależnych od niego, np. braku elementów zamiennych lub innych przyczyn niezależnych.
4. Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego sprzętu oraz nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu, które nie są związane bezpośrednio czy pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy.
6. Gwarancja
Gwarancją nie są objęte:
• uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne oraz wywołane nimi skutki,
• uszkodzenia powstałe na skutek napraw, przeróbek dokonywanych przez Klienta, niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcją użytkowania sprzętu, dokonywania przełączeń kabli pod napięciem,
• uszkodzenia wynikłe z przyczyn losowych (zalanie, pożar, powódź itp.),
• materiały eksploatacyjne (a także ich wymiana), kable podłączeniowe,
• konserwacja przewidziana w instrukcji obsługi sprzętu, zabrudzenia,
• instalacja i konfiguracja oprogramowania.
• uszkodzenia wynikłe z ponownego montażu przez Klienta wadliwego/uszkodzonego elementu w sytuacji, gdy Klient wyraźnie zażąda, aby przekazać mu wadliwy/uszkodzony element, który został przez Serwis wymieniony/usunięty,
2. Definicje
3. Warunki ogólne
4. Prawa i obowiązki Klienta
5. Prawa i obowiązki Serwisu
6. Gwarancja
7. Dane osobowe
8. Postanowienia końcowe
1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady świadczonych usług przez Gretkom-Serwis Grzegorz Tarnawa.
2. Definicje
Użyte w regulaminie terminy określają odpowiednio:
a. Serwis – Gretkom-Serwis Grzegorz Tarnawa z siedzibą w Godziszka, ulica Liliowa 305, 43-376 Godziszka
b. Klient – podmiot (osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, mogąca we własnym imieniu nabywać prawa oraz zaciągać zobowiązania), który korzysta z Serwisu
c. Sprzęt – każdy przedmiot/urządzenie przyjęte do Serwisu
d. Usługa – każda czynność wykonywana ze Sprzętem
3. Warunki ogólne
1. W przypadku gdy oddany do serwisu sprzęt jest naruszony (np. wcześniejsze naprawy serwisowe, ślady zalania i korozji, ślady upadku, samodzielne próby naprawy lub jakakolwiek inna ingerencja lub naruszenie konstrukcji) Serwis zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowych opłat bądź też zmiany warunków, wydłużenia lub odmówienia naprawy (po wcześniejszym poinformowaniu Klienta) – w przypadku odmowy naprawy przez jedną ze stron, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy.
2. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany z Serwisu w terminie 3 miesięcy od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru, Sprzęt ulega utylizacji.
3. Serwis informuje, iż sprawność użytkowa oraz stan wizualny sprzętu dostarczonego do naprawy może ulec pogorszeniu w wyniku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw (np. ukryte pęknięcia obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy, przetarte przewody, tasiemki itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania ww. czynności.
4. Jeżeli Klient zrezygnuje z dalszej naprawy koszt diagnozy wynosi 20 zł.
5. Usługa instalacji systemów lub oprogramowania jest możliwa tylko i wyłącznie na oryginalnych licencjach dostarczonych przez Klienta lub zleconych do zakupu przez Serwis.
6. Sprzęt zostanie zdiagnozowany tylko pod kątem usterki podanej przez Klienta.
7. Wadliwe/uszkodzone elementy zostają poddane utylizacji, chyba że Klient wyraźnie zaznaczy, że chce je odebrać.
8. Wstępna wycena napraw sprzętu dostarczonego do Serwisu jest bezpłatna. Dokładna diagnoza sprzętu to koszt 20 zł, bez względu na to, czy Klient zdecyduje się na naprawę, czy też nie. W sytuacji, gdy Klient jednak zdecyduje się pozostawić sprzęt do naprawy, koszt dokładnej diagnozy jest odliczany od rachunku końcowego.
9. Pozostawienie Sprzętu w Serwisie jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz wyrażeniem zgody na niniejszy regulamin przez Klienta.
4. Prawa i obowiązki Klienta
1. Klient ma obowiązek poinformować Serwis o akcesoriach pozostawionych w Sprzęcie.
2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność prawną za posiadane nielicencjonowanego oprogramowania oraz wszelkie dane przekazane łącznie ze Sprzętem wraz z dołączonymi nośnikami.
3. Klient oświadcza, że jest świadomy, iż każda ingerencja w Sprzęt (z wykluczeniem instalacji systemów i oprogramowania) lub diagnoza może spowodować utratę gwarancji producenta.
4. Klient jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z regulaminem Serwisu. Pozostawienie sprzętu w serwisie oznacza akceptację regulaminu.
5. Prawa i obowiązki Serwisu
1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane oraz oprogramowanie i następstwa związane z ich utratą oraz za wady ukryte i fizyczne dostarczonego nośnika danych i / lub sprzętu (np. uszkodzona struktura dysku, czynniki zewnętrzne mający wpływ na spójność danych).
2. Za akcesoria pozostawione w Sprzęcie, a nie zgłoszone w momencie oddawania Sprzętu do naprawy, Serwis nie odpowiada. Serwis nie odpowiada również za nośniki pozostawione w napędach oraz za dane zawarte na twardym dysku.
3. Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego Sprzętu z przyczyn niezależnych od niego, np. braku elementów zamiennych lub innych przyczyn niezależnych.
4. Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego sprzętu oraz nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu, które nie są związane bezpośrednio czy pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy.
6. Gwarancja
Gwarancją nie są objęte:
• uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne oraz wywołane nimi skutki,
• uszkodzenia powstałe na skutek napraw, przeróbek dokonywanych przez Klienta, niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcją użytkowania sprzętu, dokonywania przełączeń kabli pod napięciem,
• uszkodzenia wynikłe z przyczyn losowych (zalanie, pożar, powódź itp.),
• materiały eksploatacyjne (a także ich wymiana), kable podłączeniowe,
• konserwacja przewidziana w instrukcji obsługi sprzętu, zabrudzenia,
• instalacja i konfiguracja oprogramowania.
• uszkodzenia wynikłe z ponownego montażu przez Klienta wadliwego/uszkodzonego elementu w sytuacji, gdy Klient wyraźnie zażąda, aby przekazać mu wadliwy/uszkodzony element, który został przez Serwis wymieniony/usunięty,
- materiały/części przeznaczone do naprawy/wymiany dostarczone przez Klienta.
• Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie zakres wykonywanych usług naprawczych oraz elementy użyte do danej naprawy (jeśli zakupu elementów dokonał Serwis). Nie obejmuje innych usterek powstałych w trakcie trwania okresu gwarancyjnego na daną usługę lub element.
7. Dane osobowe
1. Serwis zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, a także przestrzegania tajemnicy handlowej dotyczącej współpracy z Klientem.
8. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy regulamin obowiązuje.
2. Serwis może zmienić niniejszy regulamin.
3. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Serwisu.
7. Dane osobowe
1. Serwis zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, a także przestrzegania tajemnicy handlowej dotyczącej współpracy z Klientem.
8. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy regulamin obowiązuje.
2. Serwis może zmienić niniejszy regulamin.
3. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Serwisu.